خبر خبر

سلام دوستان
با اینکه یه مدت بود چیزی نگفته بودم ولی به نظر خودم که الان دست پر اومدم
وبلاگ داریوش عزیز هم افتاح شد
اینم آدرس وبلاگ
www.dariusheghbali.com 


گیرم که در باورتان به خاک نشستم و ساقه های جوانم از ضربه های تبر هاتان زخم دار است
با ریشه چه می کنید؟
گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید
با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنید؟
گیرم که می زنید٬ گیرم که می برید٬ گیرم که می کشید
با رویش نا گزیر جوانه چه می کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام ... خسته نباشی ...
مطلب جالب و زیبایی بود ...
امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتون موفق و موید باشید ...
اگه وقت داشتی به وبلاگ درویشانه من هم سر بزن ...
خیلی خوشحال میشم اگه مطالبشو بخونید و در انتهای هر مطلب نظرتونو بدید ...
توصیه میکنم حتمن مقدمه وبلاگرو مطالعه کنید ...
چون از اهداف تاسیس این وبلاگ کاملا آگاه میشید ...
در هر صورت خیلی خیلی ازتون ممنونم و براتون آرزوی موفقیت روزافزون میکنم ...
حق یارتون ...

علی-حرف دلم سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://harfe-dele-ali.blogsky.com

سلام محمد جان.ایول.جمله با ریشه چه می کنید برام خیلی پر معناست.موفق باشی عزیز.مرسی از اینکه به من هم سر زدی.

پرستو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ق.ظ

میشه لطفا بگین این شعر مال کی هست و آیا این متن کامل شعره یا نه. اگر کامل نیست از کجا میتونم اونو پیدا کنم؟ ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد