.............دیدار ............

                                                    

لحظه دیدار نزدیک است .

باز من دیوانه ام، مستم .

باز می لرزد، دلم، دستم .

باز گویی در جهان دیگری هستم .

های ! نخراشی به غفلت گونه ام را، تیغ !

های ! نپریشی صفای زلفم را، دست!

آبرویم را نریزی، دل !

- ای نخورده مست -

لحظه دیدار نزدیک است
............
                                                            ((مهدی اخوان ثالث ))

                                                                         
نظرات 3 + ارسال نظر
یسنا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ق.ظ http://2472.persianblog.com

سلام خوبم
من هم از طرفداران داریوش هستم
مسیحای جوانمرد من
هوا بس ناجوانمردانه سرد است
آی دمت گرم وسرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی - در بگشای
به من هم سر بزن
همیشه سبز باشی

سروش چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام به مشکی پوشانWearing Black
عشق مثه پر پروانه لطیفه مثه شبنم پر پاکی مثه دریایی وسیعه.
یکی زندگی روزیبا میبینه یکی اما خودشو تنهای تنها میبینه.
کاش میشد دارو باشیم نه زخم کاری یا نمک.
آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست این فرصت بی تکرارعشق است معما نیست

چهار شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۴ درساعت ۳:۰۱ pm

مهدی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ب.ظ http://i-e.blogfa.com

سلام از این تکش خیلی خوشم اومد
مرسی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد